Vnitřní struktura deformačního bloku, zejména stavebního prvku dopravních sjezdů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00311200" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00311200 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21260/17:00311200
Výsledek na webu
<a href="https://isdv.upv.cz/webapp/pta.det?pskup=1&propv=2015&pcipv=363" target="_blank" >https://isdv.upv.cz/webapp/pta.det?pskup=1&propv=2015&pcipv=363</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnitřní struktura deformačního bloku, zejména stavebního prvku dopravních sjezdů
Popis výsledku v původním jazyce
Vnitřní struktura deformačního bloku, zejména stavebního prvku dopravních sjezdů, mostků, přejezdů, vjezdů a podobných konstrukcí, které jsou budovány v silničních příkopech odvodňujících dopravní komunikace. Deformační blok sestává z nejméně dvou řad (1, 2) buněk (3) z křehkého nekovového materiálu, přičemž podélné osy buněk (3) jsou ve směru působení nárazové síly v jednotlivých řadách (1, 2) buněk (3) navzájem přesazeny a ve vertikálním směru mají buňky tuhost pro nápravový tlak přejíždějícího vozidla. Buňkami jsou myšleny trubice, jejichž podélné osy jsou ve vertikálním směru. ### Patent využíván na základě alespoň jedné prodané licence. Patent využíván vlastníkem.
Název v anglickém jazyce
The internal structure of the deformation block, especially of a construction element of slip roads
Popis výsledku anglicky
The internal structure of the deformation block, especially of a construction element of slip roads, bridges, entrances and similar structures that are built in roadside ditches draining roads. The deformation block consists of at least two rows (1, 2) of the cells (3) of a brittle non-metallic material, while the longitudinal axes of the cells (3) are, in the direction of the impact forces in the individual rows (1, 2) of the cells (3), mutually offset and, in the vertical direction, the cells have stiffness for the axle load of the overtaking vehicle. The cells are meant tube whose longitudinal axes are in the vertical direction. ### The patent is exploited: at least one license has been sold. The patent is exploited by its owner.
Klasifikace
Druh
P - Patent
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED3.1.00%2F14.0304" target="_blank" >ED3.1.00/14.0304: Bezpečnost a obrana pro InovaSEED</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
306613
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
15. 2. 2017
Název vlastníka
ČVUT v Praze, Praha 6, CZ
Způsob využití
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence