Hydraulický model pro Labe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00316309" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00316309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.tecnicall.cz/" target="_blank" >http://www.tecnicall.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hydraulický model pro Labe
Popis výsledku v původním jazyce
Rozsáhlý výzkum úprav plavební dráhy v úseku Labe pod plánovaným vodním dílem Děčín po státní hranici ČR/SRN v celkové délce sedmi kilometrů realizoval tým Katedry hydrotechniky Fakulty stavební ČVUT. Výzkum byl uskutečněn na fyzikálním modelu v měřítku 1:70 společně s Výzkumným ústavem vodohospodářským T.G.M., v.v.i. v Praze Podbabě, v jehož areálu je model umístěn.
Název v anglickém jazyce
Hydraulic model for Elbe river
Popis výsledku anglicky
Extensive research of the modification of the navigation alignment in the Elbe fairway between designed Děčín lock and the state border of the Czech Republic / Germany with a total length of seven kilometers was executed by the team of the Department of Hydrotechnics of the Faculty of Civil Engineering, of the Czech Technical University in Prague. The research was carried out on a 1:70 physical model, together with the Water Management Research Institute T.G.M., v.v.i. in Prague Podbaba, where the model is located.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů