Intenzita provozu v návrhu vozovky – předpoklady a realita
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F18%3A00326799" target="_blank" >RIV/68407700:21110/18:00326799 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intenzita provozu v návrhu vozovky – předpoklady a realita
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá nejistotami některých vstupních údajů, potřebných pro návrh konstrukce vozovky, resp. volbu vhodného způsobu její opravy, zejména pak intenzity provozu těžkých nákladních vozidel. Tato skutečnost je dokumentována na příkladu cementobetonové vozovky dálnice D5 v úseku v blízkosti státní hranice se SRN.
Název v anglickém jazyce
Traffic intensity in concrete pavement design – presumption and reality
Popis výsledku anglicky
The article deals about uncertainty of some input informations used to pavement design, or choice of right repair method in term of heavy vehicles traffic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj cestnej infraštruktúry pri príležitosti XXIII. seminár Ivana Poliačka s medzinárodnou účasťou
ISBN
978-80-89565-38-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
37-47
Název nakladatele
Kongres STUDIO, spol. s r.o.
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Jasná, Nízké Tatry
Datum konání akce
21. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—