Požadavky na plán realizace BIM pro dopravní infrastrukturu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F19%3A00332539" target="_blank" >RIV/68407700:21110/19:00332539 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.sfdi.cz/bim-informacni-modelovani-staveb/technicke-predpisy-a-metodiky-expertni-vykonny-tym/" target="_blank" >https://www.sfdi.cz/bim-informacni-modelovani-staveb/technicke-predpisy-a-metodiky-expertni-vykonny-tym/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Požadavky na plán realizace BIM pro dopravní infrastrukturu
Popis výsledku v původním jazyce
Metodiku je nezbytné vnímat především v souvislosti a aktuální rezortní technickou a smluvní politikou Ministerstva dopravy ČR a dalšími metodikami předpisy pro BIM. Metodika slouží pro plnění pilotních projektů a její obsah a rozsah bude aktualizován dle zkušeností a požadavků vzešlých z těchto pilotních projektů. Cílem je určení naplnění cílů BIM dodavatelem, záznam o provádění naplnění těchto cílů, včetně jejich harmonogramu. Dále je cílem zjednodušit komunikaci v rámci projektu a to prostřednictvím uvedených kontaktních osob, odpovědností a organizací.
Název v anglickém jazyce
BIM execution plan for transportation infrastructure
Popis výsledku anglicky
It is necessary to perceive the methodology especially in connection with the current departmental technical and contractual policy of the Ministry of Transport of the Czech Republic and other methodologies regulations for BIM. The methodology is used to fulfill the pilot projects and its content and scope will be updated according to experience and requirements arising from these pilot projects. The aim is to determine the fulfillment of BIM objectives by the supplier, a record of the fulfillment of these objectives, including their schedule. Furthermore, the aim is to simplify communication within the project and that through these contact persons, responsibilities and organiz
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
BEP_SFDI
Číslo předpisu
TRT4_BEP
Technické parametry
Jedná se o metodiku, která bude využívána na pilotních projektech investorů rezortu dopravy (ŘSD, SŽDC, ŘVC). Metodika určuje požadavky investora na dodávku plnění v souvislosti s informačním modelováním staveb.
Ekonomické parametry
Metodika je uplatněna na pilotních projektech investorů v rezortu dopravy (v roce 2019 to jsou projekty SŽDC, ŘSD, ŘVC). Celkové se jedná o více jak deset projektů a metodika je tedy použita na projektech v celkové hodnotě nad miliardy českých korun. Ceny za jednotlivé projekty a jejich výběr je předmětem veřejných výběrových řízení a následného dodavatelsko-odběratelského vztahu investor (RŠD, SŽDC, ŘVC) a vybraný dodavatel.
Označení certifikačního orgánu
Státní fond dopravní infrastruktury, Sokolovská 1955/278, 190 00 Praha 9
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy