Geotechnický monitoring ražby kabelového tunelu Karlín
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00346376" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00346376 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.jagamedia.cz/inzinierske-stavby-inzenyrske-stavby-2/" target="_blank" >https://www.jagamedia.cz/inzinierske-stavby-inzenyrske-stavby-2/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Geotechnický monitoring ražby kabelového tunelu Karlín
Popis výsledku v původním jazyce
Probíhající výstavba kabelového tunelu Karlín mezi šachtami J34 a J33 si klade za cíl propojit stávající úseky kabelových tunelů společnosti Pražská energetika a.s. v pražském Karlíně s kolektorem Hlávkův most a spojit tak síť vedení silových kabelů jak na pravém, tak na levém břehu Vltavy. Geotechnický monitoring realizovaný společností INSET s.r.o. zajišťuje průběžnou kontrolu bezpečné realizace činnosti prováděné hornickým způsobem. Ražba díla probíhá v intravilánu v blízkosti metra Florenc a geotechnický monitoring se musí vypořádat s řadou výzev, jako je například blízkost trasy metra C necelých 17 m nad kalotou nově raženého tunelu.
Název v anglickém jazyce
Geotechnical monitoring of the Karlín cable tunnel excavation
Popis výsledku anglicky
The ongoing construction of the Karlín cable tunnel between shafts J34 and J33 aims to connect the existing sections of cable tunnels of Pražská energetika a.s. in Karlín, Prague, with the Hlávkův most collector and thus connect the network of power cable lines on both the right and left banks of the Vltava. Geotechnical monitoring performed by INSET s.r.o. ensures continuous control of the safe implementation of activities performed in a mining manner. The excavation of the work takes place in the urban area near the Florenc metro station and geotechnical monitoring has to deal with a number of challenges, such as the proximity of the metro line C less than 17 m above the top of the newly excavated tunnel.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inžinierske stavby
ISSN
1335-0846
e-ISSN
—
Svazek periodika
2020
Číslo periodika v rámci svazku
411
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—