Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová Trojská lávka v Praze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00357520" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00357520 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nová Trojská lávka v Praze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lávka převádí komunikaci pro pěší a cyklisty přes řeku Vltavu. Lávka je navržena konstrukčně a prostorově pro zatížení chodci a průjezd vozidla IZS do celkové hmotnosti 3,5t dle požadavků norem. Konstrukce mostu je navržena jako nesymetrická spojitá konstrukce o 6-ti polích. Rozpětí polí jsou 24,5, 40, 45, 55, 45 a 42 m. Mostovka je tvořena páteřním ocelovým kruhovým profilem a soustavou příčníků a podélníků. Pochozí část mostovky je dřevěná. Konstrukce je na krajních opěrách uložena na dvojici ložisek, přechod dilatační spáry je navržen pomocí mostního závěru. S pilíři je nosná konstrukce spojena pomocí čepů, čímž je zaručeno volné natáčení nosné konstrukce. Podélný posun nosné konstrukce v místě pilířů je zaručen ohybovou poddajností pilířů.

  • Název v anglickém jazyce

    New pedestrian bridge in Prague Troja

  • Popis výsledku anglicky

    The footbridge transfers the road for pedestrians and cyclists across the Vltava River. The footbridge is designed structurally and spatially for the load of pedestrians and the passage of the IRS vehicle up to a total weight of 3.5 tons according to the requirements of standards. The bridge structure is designed as an asymmetrical continuous structure with 6 bays. The spans of the fields are 24.5, 40, 45, 55, 45 and 42 m. The bridge deck consists of a backbone steel circular profile and a system of crossbeams and side members. The walking part of the bridge deck is wooden. The structure is mounted on a pair of bearings on the outermost supports, the transition of the expansion joint is designed by means of a bridge closure. The supporting structure is connected to the pillars by means of pins, which guarantees free pivoting of the supporting structure. The longitudinal displacement of the supporting structure at the location of the pillars is guaranteed by the bending flexibility of the pillars.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH04020509" target="_blank" >TH04020509: Progresivní konstrukční řešení mostních konstrukcí dopravní infrastruktury s ohledem na moderní metody výstavby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů