Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental dynamic analysis of the railway bridge near Žatec.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00357808" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00357808 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://experimentalni-mechanika.cz/cs/konference/konference/2020.html?download=2892:experimental-dynamic-analysis-of-the-railway-bridge-near-%C5%BEatec" target="_blank" >http://experimentalni-mechanika.cz/cs/konference/konference/2020.html?download=2892:experimental-dynamic-analysis-of-the-railway-bridge-near-%C5%BEatec</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental dynamic analysis of the railway bridge near Žatec.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the experimental dynamic analysis of the railway bridge near Zatec in the Czech Republic. The main aim of this analysis was to verify the compliance between measured quantities and calculated ones determined on the finite element model (FEM) for improvement of the FE model. The analysis was divided into two parts, modal analysis and dynamic load test. The used measurement system with dynamic range 160 dB enabled to measure the response of the bridge to train passages and also ambient vibration of the bridge between the passages without changing the setting of the measurement system.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental dynamic analysis of the railway bridge near Žatec.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the experimental dynamic analysis of the railway bridge near Zatec in the Czech Republic. The main aim of this analysis was to verify the compliance between measured quantities and calculated ones determined on the finite element model (FEM) for improvement of the FE model. The analysis was divided into two parts, modal analysis and dynamic load test. The used measurement system with dynamic range 160 dB enabled to measure the response of the bridge to train passages and also ambient vibration of the bridge between the passages without changing the setting of the measurement system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    58th Conference on Experimental Stress Analysis - Book of Full Papers

  • ISBN

    978-80-248-4451-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    417-422

  • Název nakladatele

    Czech Society for Mechanics

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Sobotín

  • Datum konání akce

    19. 10. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku