Výroba a testování deformačních bloků z UHPC pro samostatné sjezdy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F23%3A00363028" target="_blank" >RIV/68407700:21110/23:00363028 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21260/23:00363028
Výsledek na webu
<a href="https://www.cbsbeton.eu/images/akce/konference_a_seminare/18.Technologie_2023/TECH_2023_SBORNIK_heslo.pdf" target="_blank" >https://www.cbsbeton.eu/images/akce/konference_a_seminare/18.Technologie_2023/TECH_2023_SBORNIK_heslo.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výroba a testování deformačních bloků z UHPC pro samostatné sjezdy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vývojem, výrobou a testováním deformačních bloků pro konstrukci samostatných sjezdů. Deformační bloky byly vyvinuty z rychle tuhnoucí směsi a byly využity pro konstrukci samostatných sjezdů. Jednotlivé deformační bloky i celá konstrukce samostatného sjezdu byly testovány na náraz automobilu a současně i na svou únosnost vůči přejíždějícím automobilům. Bylo dokázáno, že deformační bloky dokáží výrazně snížit přetížení působící na osádku vozidla při čelním střetu se samostatným sjezdem a tím výrazně posílit bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
Název v anglickém jazyce
Production and testing of deformation blocks made of UHPC for cross-drainage culverts
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the development, production and testing of deformation blocks for the construction of separate slopes. The deformation blocks have been developed from a rapid setting compound and have been used for the construction of single slopes. The individual deformation blocks and the whole construction of the single slope were tested for car impact and also for their load capacity against passing cars. It has been proven that the deformation blocks can significantly reduce the overload acting on the vehicle occupants in a head-on collision with a separate exit and thus significantly enhance road safety.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
18. konference Technologie a provádění (2023)
ISBN
978-80-907611-8-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
164-169
Název nakladatele
Česká betonářská společnost ČSSI
Místo vydání
Praha 1
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
26. 1. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—