Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hygro - thermo - mechanical model applied for concrete slab

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00375688" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00375688 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Hygro - thermo - mechanical model applied for concrete slab

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Concrete slabs are used for tunnels, highways and airports due to its ability to carry high mechanical loads with long service life. Long-term designed service life, attaining usually 100 years, needs also justification by models, to quantify long-lasting phenomena and the role of multiphysical mechanisms. A thermo-hygro-mechanical model are presented to validate in-situ measured data. The results show that drying creates high stresses, that need to be mitigated by concrete design and proper cement choice.

  • Název v anglickém jazyce

    Hygro - thermo - mechanical model applied for concrete slab

  • Popis výsledku anglicky

    Concrete slabs are used for tunnels, highways and airports due to its ability to carry high mechanical loads with long service life. Long-term designed service life, attaining usually 100 years, needs also justification by models, to quantify long-lasting phenomena and the role of multiphysical mechanisms. A thermo-hygro-mechanical model are presented to validate in-situ measured data. The results show that drying creates high stresses, that need to be mitigated by concrete design and proper cement choice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK03000045" target="_blank" >CK03000045: Implementace nové technologie monolitického ostění tunelů ražených TBM ve stavebním inženýrství</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    1st International Conference on Synergy between Multi-physics/Multi-scale Modeling and Machine Learning

  • ISBN

    978-9926-8888-1-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    166-169

  • Název nakladatele

    Association of Computational Mechanics in Bosnia and Herzegovina

  • Místo vydání

    Sarajevo

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    19. 6. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku