Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obloukové nadjezdy na úseku D3 0311

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00376597" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00376597 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://concrete.fsv.cvut.cz/phdworkshop/proceedings/2024/" target="_blank" >https://concrete.fsv.cvut.cz/phdworkshop/proceedings/2024/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obloukové nadjezdy na úseku D3 0311

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje dvojici obloukových železobetonových nadjezdů na úseku dálnice D3 0311 Třebonín – Kaplice nádraží, které byly autorem projektovány v průběhu doktorského studia. Jedná se o zcela integrovaný most SO 209 a semintegrovaný most SO 212. První část příspěvku se zaměřuje na základní popis konstrukcí a podrobněji představuje hlavní částí mostů, kterými je založení, spodní stavba a nosná konstrukce včetně jejich postupu výstavby. Druhá část se týká statické analýzy mostů se zaměřením na redukci tuhosti průřezů vlivem trhlin od nesilových účinků u integrovaných a semiintegrovaných mostů, která úzce souvisí s tématem autorovy disertační práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Arch bridges on the section of highway D3 0311

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes a pair of arch reinforced concrete overpasses on the section of the D3 highway 0311 Třebonín – Kaplice nádraží, both were designed by the author during his doctoral studies. First one is a fully integral bridge SO 209 while the second a semi-integral bridge SO 212. The first part of the paper focuses on the basic description of both structures and a more detailed presentation of the main parts, such as the foundations, substructure and superstructure, including the construction process. The second part concerns the structural analysis of bridges with a focus on the reduction of cross-section stiffness due to cracks from secondary effects in integral and semi-integral bridges, which is closely related to the topic of the author`s dissertation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of PhD Workshop, Department of Concrete and Masonry Structures 2024

  • ISBN

    978-80-01-07295-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    51-57

  • Název nakladatele

    katedra betonových a zděných konstrukcí

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    31. 5. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku