Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technologická optimalizace výroby hybridních ocelových nosníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00377100" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00377100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technologická optimalizace výroby hybridních ocelových nosníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main idea of the work is to design a hybrid beam combining two different steel grades - normal strength steel (S355) and HSS (S960/S690). The motivation for using HSS is that to reduce the carbon footprint and overall energy consumption, a CO2 emissions from HSS production are only slightly higher than those produced by conventional steel production. Reducing the amount of material required to produce the beam, a significant reduction in CO2 emissions is possible. An important point addressed in the work is the welded joint of these two different steels. The following text deals with the design of the experimental specimens and the welding process. This experiment will be used in the future to validate the numerical analysis of the parametric study.

  • Název v anglickém jazyce

    Technological Optimization Of Hybrid Steel Beams Production

  • Popis výsledku anglicky

    The main idea of the work is to design a hybrid beam combining two different steel grades - normal strength steel (S355) and HSS (S960/S690). The motivation for using HSS is that to reduce the carbon footprint and overall energy consumption, a CO2 emissions from HSS production are only slightly higher than those produced by conventional steel production. Reducing the amount of material required to produce the beam, a significant reduction in CO2 emissions is possible. An important point addressed in the work is the welded joint of these two different steels. The following text deals with the design of the experimental specimens and the welding process. This experiment will be used in the future to validate the numerical analysis of the parametric study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 2024

  • ISBN

    978-80-01-07318-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    37-42

  • Název nakladatele

    katedra ocelových a dřevěných konstrukcí

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    ČVUT

  • Datum konání akce

    5. 2. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku