Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Revize TP 170 Navrhování pozemních komunikací - 1. část

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00379949" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00379949 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://obzor.silnicnispolecnost.cz/" target="_blank" >http://obzor.silnicnispolecnost.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Revize TP 170 Navrhování pozemních komunikací - 1. část

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá revizí nejdůležitějšího technického předpisu pro navrhování vozovek v ČR, kterým jsou technické podmínky TP 170 Navrhování vozovek pozemních komunikací. V článku jsou popsány nejenom důvody, proč bylo třeba původně platné TP 170 revidovat, ale i nejdůležitější změny, které novelizované TP přinesly. Jedná se o změny zejména v problematice dopravního zatížení, materiálových charakteristik konstrukčních vrstev a podloží vozovek a rozšíření katalogu vozovek o vybrané extrémně namáhané konstrukce – zastávky nekolejové hromadné dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Revision of TP 170 Design of Road Pavements - Part 1

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the revision of the most important technical regulation for designing road pavements in the Czech Republic, which are the technical conditions TP 170 Designing of road pavements. The article describes not only the reasons why the originally valid TP 170 had to be revised, but also the most important changes brought about by the amended TP. These are changes mainly in the issue of traffic load, material characteristics of structural layers and subgrade of pavements and expansion of the catalog of road pavements to include selected extremely stressed structures - bus stops.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    85

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    12-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus