Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Workshop Penny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00380108" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00380108 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21450/24:00380108

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Workshop Penny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    11. 10. exkurze Penny a Stora Enzo, vlastní workshop 17. 10. až 20. 10., prezentace výsledků 11. 11. Workshop, který byl součástí cvičení z Interiéru (129 INT) byl zaměřen na úpravu vnitřních prostor prodejen Penny. Klíčovou skupinou byla generace Z. Interiérové úpravy byly navrhovány právě z pohledu této generace, kterou se Penny nedaří oslovovat. Součástí worrkshopu bylo vedení tvorby prezentace zajištěné Visuinem. Studenti se shodly, že pro jejich generaci je důležitá efektivita a rychlostt nákupu, opakoval se motiv různých okruhů pro rrůzně veliké nákupy, samoobslužné pokladny a využití moderních technologií při nakupování. Stranou nezůstala ani udržitelnost. Finální prezentace pro management Penny proběhla plně v angličtině a rozvinula se i plodná diskuze. Stejné zadání měli i studenti Fakulty architektury VUT v Brně. Porovnání výsledků a přístupů bylo velmi zajímavou součástí celé akce.

  • Název v anglickém jazyce

    Workshop Penny

  • Popis výsledku anglicky

    11.10. Excursion to Penny and Stora Enzo, own workshop 17.10. to 20.10., presentation of results 11.11. The workshop, which was part of the Interior exercise (129 INT), focused on the interior design of Penny stores. The key group was Generation Z. The interior design was designed from the perspective of this generation, which Penny is failing to reach. The workshop included guided presentation creation provided by Visuin. The students agreed that efficiency and speed of shopping is important to their generation, with recurring themes of different shopping routes, self-service checkouts and the use of modern technology in shopping. Sustainability was also discussed. The final presentation to the Penny management was made entirely in English and a fruitful discussion ensued. Students from the Faculty of Architecture at the Brno University of Technology were given the same task. The comparison of results and approaches was a very interesting part of the event.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Fakulta stavební ČVUT v Praze

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    24

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce