Workshop Penny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00380108" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00380108 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21450/24:00380108
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Workshop Penny
Popis výsledku v původním jazyce
11. 10. exkurze Penny a Stora Enzo, vlastní workshop 17. 10. až 20. 10., prezentace výsledků 11. 11. Workshop, který byl součástí cvičení z Interiéru (129 INT) byl zaměřen na úpravu vnitřních prostor prodejen Penny. Klíčovou skupinou byla generace Z. Interiérové úpravy byly navrhovány právě z pohledu této generace, kterou se Penny nedaří oslovovat. Součástí worrkshopu bylo vedení tvorby prezentace zajištěné Visuinem. Studenti se shodly, že pro jejich generaci je důležitá efektivita a rychlostt nákupu, opakoval se motiv různých okruhů pro rrůzně veliké nákupy, samoobslužné pokladny a využití moderních technologií při nakupování. Stranou nezůstala ani udržitelnost. Finální prezentace pro management Penny proběhla plně v angličtině a rozvinula se i plodná diskuze. Stejné zadání měli i studenti Fakulty architektury VUT v Brně. Porovnání výsledků a přístupů bylo velmi zajímavou součástí celé akce.
Název v anglickém jazyce
Workshop Penny
Popis výsledku anglicky
11.10. Excursion to Penny and Stora Enzo, own workshop 17.10. to 20.10., presentation of results 11.11. The workshop, which was part of the Interior exercise (129 INT), focused on the interior design of Penny stores. The key group was Generation Z. The interior design was designed from the perspective of this generation, which Penny is failing to reach. The workshop included guided presentation creation provided by Visuin. The students agreed that efficiency and speed of shopping is important to their generation, with recurring themes of different shopping routes, self-service checkouts and the use of modern technology in shopping. Sustainability was also discussed. The final presentation to the Penny management was made entirely in English and a fruitful discussion ensued. Students from the Faculty of Architecture at the Brno University of Technology were given the same task. The comparison of results and approaches was a very interesting part of the event.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
60402 - Architectural design
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Fakulta stavební ČVUT v Praze
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
24
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce