Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feedback at the MultiPeS E-learning System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F03%3A03088558" target="_blank" >RIV/68407700:21220/03:03088558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Feedback at the MultiPeS E-learning System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The MultiPeS e-learning system is being developed at the Department of Cybernetics, Faculty of Electrical Engineering, Czech Technical University in Prague. Researchers and teachers of the department use the MultiPeS system for immediate transfer of research results to the educational process. The feedback realized by interactive tests with automatic evaluation is a good instrument of continuous evaluation of study. Its primary importance lies in immediate feedback of the student (self-assessment) according to which he/she can orientate in study materials. He/she can consider this feedback when deciding whether to repeat the course or to study other sources of information available on other learning pages.

  • Název v anglickém jazyce

    Feedback at the MultiPeS E-learning System

  • Popis výsledku anglicky

    The MultiPeS e-learning system is being developed at the Department of Cybernetics, Faculty of Electrical Engineering, Czech Technical University in Prague. Researchers and teachers of the department use the MultiPeS system for immediate transfer of research results to the educational process. The feedback realized by interactive tests with automatic evaluation is a good instrument of continuous evaluation of study. Its primary importance lies in immediate feedback of the student (self-assessment) according to which he/she can orientate in study materials. He/she can consider this feedback when deciding whether to repeat the course or to study other sources of information available on other learning pages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    80-7042-888-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    242-246

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    16. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku