Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkreslení naměřeného průběhu tlaku ve výfukovém potrubí pozicí snímače

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F05%3A02112154" target="_blank" >RIV/68407700:21220/05:02112154 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Distortion of Measured Pressure in Exhaust-manifold due to Transducer Position

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes a study for transducer positioning in exhaust manifold socket of the indicated cylinder for in-exhaust manifold pressure indicating. Limitation of free place about the socket has complicated assembly of large pressure transducer into optimal place. Therefore another position of the transducer has been chosen, so-called compromise-position. On the base of the simulation in CFD Code FLUENT, there were expected some fluctuations in course of indicated pressure in socket. There were measured some fluctuations in exhaust-manifold pressure courses during some regimes of tested engine. On the base of this study, the fluctuations were eliminated in the final courses of indicated pressure in socket.

  • Název v anglickém jazyce

    Distortion of Measured Pressure in Exhaust-manifold due to Transducer Position

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes a study for transducer positioning in exhaust manifold socket of the indicated cylinder for in-exhaust manifold pressure indicating. Limitation of free place about the socket has complicated assembly of large pressure transducer into optimal place. Therefore another position of the transducer has been chosen, so-called compromise-position. On the base of the simulation in CFD Code FLUENT, there were expected some fluctuations in course of indicated pressure in socket. There were measured some fluctuations in exhaust-manifold pressure courses during some regimes of tested engine. On the base of this study, the fluctuations were eliminated in the final courses of indicated pressure in socket.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    12-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus