Vznik nových trhů pro inovace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02132391" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02132391 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vznik nových trhů pro inovace
Popis výsledku v původním jazyce
Není k dispozici
Název v anglickém jazyce
Creation of new Maarkets for Innovation
Popis výsledku anglicky
Blue Ocean Strategy is a way to make the competition irrelevenat by creating a leap in value for both the company and its custometr. We use the terms red and blue oceans do describe the market universe.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
8. mezinrodní konference "Integrované inženýrství v řízení průmyslových podniků"
ISBN
978-80-01-03787-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
36-40
Název nakladatele
ČVUT v Praze, fakulta strojní, 12138 - ústav řízení a ekonomiky podniku
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
2. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—