Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ultralehká pohonná ventilátorová jednotka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02134449" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02134449 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ultra Lightweight Ducted Fan Propulsion Unit For Light Aircraft

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the state of the realization of a new ultra-lightweight propulsion unit designed for propelling light aircrafts. The unit concept is based on so called cold jet propulsion principle with a thrust of the unit produced by a ducted fan driven by a high speed high power piston engine. The low weight of the system is assured by a dominant use of composite materials. The aerodynamic design of the propulsion system was optimized to provide high efficiency and required distribution of flow parameters. Special attention was paid to solve problems of the engine installation, its cooling and also of the complex dynamic behavior of the fan drive system.

  • Název v anglickém jazyce

    Ultra Lightweight Ducted Fan Propulsion Unit For Light Aircraft

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the state of the realization of a new ultra-lightweight propulsion unit designed for propelling light aircrafts. The unit concept is based on so called cold jet propulsion principle with a thrust of the unit produced by a ducted fan driven by a high speed high power piston engine. The low weight of the system is assured by a dominant use of composite materials. The aerodynamic design of the propulsion system was optimized to provide high efficiency and required distribution of flow parameters. Special attention was paid to solve problems of the engine installation, its cooling and also of the complex dynamic behavior of the fan drive system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Centrum leteckého a kosmického výzkumu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings, XVIII International Symposium on Air Breathing Engines (ISABE)

  • ISBN

    1-56347-931-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    American Institute of Aeronautics and Astronautics

  • Místo vydání

    Reston

  • Místo konání akce

    Peking

  • Datum konání akce

    1. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku