Kritické problémy aplikace Boussinesqovy hypotézy ve spalovacích motorech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02135818" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02135818 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Critical Problems of Boussinesq-type Turbulence Model Application in Internal Combustion Engines
Popis výsledku v původním jazyce
Critical problems of ICE turbulent flow modelling are emphasized. Reynolds stress tensor values are significantly under-predicted when classical 2-equation turbulence models are applied.
Název v anglickém jazyce
Critical Problems of Boussinesq-type Turbulence Model Application in Internal Combustion Engines
Popis výsledku anglicky
Critical problems of ICE turbulent flow modelling are emphasized. Reynolds stress tensor values are significantly under-predicted when classical 2-equation turbulence models are applied.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BK - Mechanika tekutin
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
KOKA '07 - XXXVIII. medzinárodná vedecká konferencie pracovníkov katedier a pracovísk spalovacích motorov vysokých škol na Slovensku a v Čechách
ISBN
978-80-227-2714-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
97-98
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
17. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—