Porovnání různých způsobů vnější recirkulace výfukových plynů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F08%3A02150432" target="_blank" >RIV/68407700:21220/08:02150432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparison of Different EGR Solutions
Popis výsledku v původním jazyce
The work deals with comparison of different external EGR solutions by means of detailed thermodynamic simulation. The EGR variants were compared under steady operation (7 NEDC points - optimized engine setting) and transient operation (NEDC cycle).
Název v anglickém jazyce
Comparison of Different EGR Solutions
Popis výsledku anglicky
The work deals with comparison of different external EGR solutions by means of detailed thermodynamic simulation. The EGR variants were compared under steady operation (7 NEDC points - optimized engine setting) and transient operation (NEDC cycle).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
BJ - Termodynamika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Modeling of SI and Diesel Engines
ISBN
978-0-7680-1998-8
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
320
Název nakladatele
SAE International
Místo vydání
Warrendale, PA 15096
Kód UT WoS kapitoly
—