Optimalizace návrhu pohonné jednotky - Část 1 Letové výkony
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F09%3A00163641" target="_blank" >RIV/68407700:21220/09:00163641 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace návrhu pohonné jednotky - Část 1 Letové výkony
Popis výsledku v původním jazyce
Tato zpráva se zabývá návrhem optimální pohonné jednotky pro pohon malého jednomístného sportovního letounu ve čtyřech variantách pomocí metody kriteriálního výběru z rodiny pohonných jednotek. Jednotlivé varianty motorů jsou dále kombinovány se třemi vrtulemi.
Název v anglickém jazyce
Optimization of a propulsion unit design - Part 1: Flight performance
Popis výsledku anglicky
This report deals with the design of an optimal propulsion unit for a single-seat light sport aircraft. This optimization is performed using criterial selection methodology for four types of the propulsion unit. Furthermore, each type of the engine is combined with three types of propeller.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FI-IM5%2F044" target="_blank" >FI-IM5/044: Vývoj variantní stavebnice celokovového letounu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů