Aeroelasticity analysis of the wing UL-39
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00169576" target="_blank" >RIV/68407700:21220/10:00169576 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Aeroelasticity analysis of the wing UL-39
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with computation of modal and flutter characteristic, investigating ailerons effectiveness and determine torsion divergence critical velocity at right half-wing of the aircraft UL-39.The problems are solved in FEM software MSC.Nastran.
Název v anglickém jazyce
Aeroelasticity analysis of the wing UL-39
Popis výsledku anglicky
This paper deals with computation of modal and flutter characteristic, investigating ailerons effectiveness and determine torsion divergence critical velocity at right half-wing of the aircraft UL-39.The problems are solved in FEM software MSC.Nastran.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Centrum leteckého a kosmického výzkumu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Studentská tvůrčí činnost 2010
ISBN
978-80-01-04533-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Název nakladatele
ČVUT v Praze - Fakulta strojní
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
30. 3. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—