Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimization of Sandwich Panel Structure and Lay-up Regarding HIC Minimalization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00177078" target="_blank" >RIV/68407700:21220/10:00177078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of Sandwich Panel Structure and Lay-up Regarding HIC Minimalization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Contemporary demands on the construction of modern vehicle consist of many contradictory aspects - weight reduction, safety, sustainability, etc... Even though possibilities of currently applied materials, usually metals, seem to be exhausted, there arestill enough unusual and unique materials to be engaged in automotive applications. The deformation behaviour of a composite sandwich structure made up of glass/carbon fibre reinforced polymer skins and Rohacell IG-F core material was simulated. FEM simulations were performed on the simplified shell representing skin and solid core model with Puck composite ply failure criterion. The composite skin and sandwich panel were subjected to impact of head-form impactor and influence of the skin lay-up on resulting Head Injury Criterion was evaluated.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of Sandwich Panel Structure and Lay-up Regarding HIC Minimalization

  • Popis výsledku anglicky

    Contemporary demands on the construction of modern vehicle consist of many contradictory aspects - weight reduction, safety, sustainability, etc... Even though possibilities of currently applied materials, usually metals, seem to be exhausted, there arestill enough unusual and unique materials to be engaged in automotive applications. The deformation behaviour of a composite sandwich structure made up of glass/carbon fibre reinforced polymer skins and Rohacell IG-F core material was simulated. FEM simulations were performed on the simplified shell representing skin and solid core model with Puck composite ply failure criterion. The composite skin and sandwich panel were subjected to impact of head-form impactor and influence of the skin lay-up on resulting Head Injury Criterion was evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    FISITA - World Automotive Congress 2010

  • ISBN

    978-963-9058-28-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Scientific Society of Mechanical Engineers

  • Místo vydání

    Budapešť

  • Místo konání akce

    Budapešť

  • Datum konání akce

    30. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku