Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ASCsynLDS aktivní pérování vozidel v synergii s příčnou dynamickou stabilitou vozidla

Popis výsledku

Simulační model synergie řízeného pérování a příčné dynamické stability vozidla. Model užívá redundance sil mezi koly a vozovkou pro zajištění silové rovnováhy vozidla. Simulační model umožňuje jak užití nelineárních charakteristik pneumatik pro vytvoření stabilizačního momentu, tak jen posílení přítlačné síly na kole(ech), kde brzdné síly vyvinou stabilizační moment.

Klíčová slova

vehiclesuspension controllateral dynamic stabilitynonlinear tyre characteristicsbraking force

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ASCsynLDS aktivní pérování vozidel v synergii s příčnou dynamickou stabilitou vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Simulační model synergie řízeného pérování a příčné dynamické stability vozidla. Model užívá redundance sil mezi koly a vozovkou pro zajištění silové rovnováhy vozidla. Simulační model umožňuje jak užití nelineárních charakteristik pneumatik pro vytvoření stabilizačního momentu, tak jen posílení přítlačné síly na kole(ech), kde brzdné síly vyvinou stabilizační moment.

  • Název v anglickém jazyce

    ASCsynLDS Active Suspension Control in synergy with Lateral Dynamic Stability of vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    Simulation model of synergy between controlled suspension and lateral dynamic stability of a vehicle. The model uses the redundancy of forces between the wheels and the road for carrying out the vehicle force equilibrium. The simulation model enables both the usage of nonlinear tyre characterictics for causing the stabilization moment and the increasing of contact forces between the wheels and the road on which the braking forces cause the stabilization moment.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ASCsynLDS-1-2010

  • Technické parametry

    Matlab-Simulink

  • Ekonomické parametry

    dohodou

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní