Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental Verification of High-Speed Permanent Magnet Synchronous Motor Model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00194743" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00194743 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICElMach.2012.6350225" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICElMach.2012.6350225</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICElMach.2012.6350225" target="_blank" >10.1109/ICElMach.2012.6350225</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental Verification of High-Speed Permanent Magnet Synchronous Motor Model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the development and experimental verification of a high-speed permanent magnet motor simulation model. The used motor has maximal speed 42000 RPM, nominal speed 25000 RPM, nominal torque 1,2 Nm and nominal current 11 A. The verification is based on the motor start-up and spin down measurement. Specific issues of high-speed machines like modeling of air friction are addressed. The achieved results show a good agreement between the modeled and experimental results.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental Verification of High-Speed Permanent Magnet Synchronous Motor Model

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the development and experimental verification of a high-speed permanent magnet motor simulation model. The used motor has maximal speed 42000 RPM, nominal speed 25000 RPM, nominal torque 1,2 Nm and nominal current 11 A. The verification is based on the motor start-up and spin down measurement. Specific issues of high-speed machines like modeling of air friction are addressed. The achieved results show a good agreement between the modeled and experimental results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the XXth International Conference on Electrical Machines ICEM2012

  • ISBN

    978-1-4673-0142-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    2435-2440

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Marseille

  • Místo konání akce

    Marseille

  • Datum konání akce

    2. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000333806702057