Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Finite Element Approximation of Turbulent Flow Applied for Simulation of Fluid Structure Interactions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00198326" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00198326 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://proceedings.aip.org/resource/2/apcpcs/1493/1/1015_1" target="_blank" >http://proceedings.aip.org/resource/2/apcpcs/1493/1/1015_1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.4765612" target="_blank" >10.1063/1.4765612</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Finite Element Approximation of Turbulent Flow Applied for Simulation of Fluid Structure Interactions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is concerned with the numerical approximation of a fluid-structure interaction problem. The interaction of turbulent flow with flexibly supported airfoil with an aileron is considered, where the non-linearities due to the high deflection occuring for aeroelastic systems after the loss of their aeroelastic stability are involved. The motion of the airfoil is described with the aid of a system of ordinary differential equations for two or three degrees of freedom coupled with the Reynolds averaged Navier-Stokes system of equations completed by the k - ? turbulence model. Numerical results are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Finite Element Approximation of Turbulent Flow Applied for Simulation of Fluid Structure Interactions

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is concerned with the numerical approximation of a fluid-structure interaction problem. The interaction of turbulent flow with flexibly supported airfoil with an aileron is considered, where the non-linearities due to the high deflection occuring for aeroelastic systems after the loss of their aeroelastic stability are involved. The motion of the airfoil is described with the aid of a system of ordinary differential equations for two or three degrees of freedom coupled with the Reynolds averaged Navier-Stokes system of equations completed by the k - ? turbulence model. Numerical results are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9th International Conference on Mathematical Problems in Engineering, Aerospace and Sciences

  • ISBN

    978-0-7354-1105-0

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1015-1022

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics

  • Místo vydání

    Melville, New York

  • Místo konání akce

    Wien

  • Datum konání akce

    10. 7. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000312264400151