Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Experimentální výzkum jízdních vlastností kolejových vozidel na kladkových stavech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213197" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213197 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    *Experimentální výzkum jízdních vlastností kolejových vozidel na kladkových stavech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *Článek se zabývá výzkumem jízdních vlastností kolejových vozidel pomocí kladkových stavů. Stručně zmiňuje historii a současnost kladkových stavů a podrobněji se zaměřuje na modelové kladkové stavy. Shrnuje teoretické rozdíly v chování vozidla na kladkovém stavu a ve skutečné koleji, rozebírá vliv zmenšeného měřítka na výsledky experimentů a popisuje konstrukci a zaměření experimentů aktuálně provozovaných kladkových stavů. Podrobně je popsán kladkový stav ČVUT, jeho historie a na něm prováděné experimenty. Zabývá se jeho plánovanými konstrukčními úpravami, zejména implementací individuálního pohonu nezávisle otočných kol experimentálního podvozku.

  • Název v anglickém jazyce

    *Experimental Research of Railway Vehicles Running Behaviour on Roller Rigs

  • Popis výsledku anglicky

    *Paper deals with a roller rig utilisation to railway vehicle running behaviour research. The history and current state of roller rig testing is briefly described. The paper is focused on scaled roller rigs. The differences in vehicle behaviour on a roller rig and real track are summarised, the influence of scaling strategy to simulation result is shown and the design and experiments goals of currently operated scaled roller rigs are described. The CTU roller rig, its history, design and performed experiments are described in detail. Paper deals with planned design improvements of CTU roller rig, particularly with implementation of individual wheel drives to the experimental bogie.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné problémy v kolejových vozidlech : XXI. konference s mezinárodní účastí

  • ISBN

    978-80-7395-676-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    49-60

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Česká Třebová

  • Datum konání akce

    18. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku