Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Mathematical Model of Stirling Engine in GT-Power ver. 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213693" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213693 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2013/" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2013/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Mathematical Model of Stirling Engine in GT-Power ver. 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *The main objective of this software is to describe Stirling engine features. The presented analysis tool is a 1-D model of Stirling engine realization like alpha-modification. Hot cylinder and cold cylinder have similar arbitrary geometries and angle between cylinders is 105deg. Heater and Coolers wall temperatures are imposed. The regenerator includes thermal pipes and masses, and is discretized to accurately catch the thermal gradient. The friction model of the engine is derived from the 2-stroke example. Working fluid is helium. The model is calibrated by the new measured data and is further expanded by the supply of heat by burning natural gas. There are new outputs of computed values.

  • Název v anglickém jazyce

    *Mathematical Model of Stirling Engine in GT-Power ver. 2013

  • Popis výsledku anglicky

    *The main objective of this software is to describe Stirling engine features. The presented analysis tool is a 1-D model of Stirling engine realization like alpha-modification. Hot cylinder and cold cylinder have similar arbitrary geometries and angle between cylinders is 105deg. Heater and Coolers wall temperatures are imposed. The regenerator includes thermal pipes and masses, and is discretized to accurately catch the thermal gradient. The friction model of the engine is derived from the 2-stroke example. Working fluid is helium. The model is calibrated by the new measured data and is further expanded by the supply of heat by burning natural gas. There are new outputs of computed values.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    GT-Power_Stirling_Engine_Model

  • Technické parametry

    Instalace GT-Power

  • Ekonomické parametry

    Zkrácení a zlevnění vývoje motoru; cca 150 000,-

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT v Praze, FS