*Matematický model vstřikovače Common Rail
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213764" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213764 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fs12120/softlib/2013/CR4_PBV_model_v02.zip" target="_blank" >http://fs12120/softlib/2013/CR4_PBV_model_v02.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
*Matematický model vstřikovače Common Rail
Popis výsledku v původním jazyce
*Byl vyvinut detailní hydraulický model vstřikovače pro akumulační vstřikovací systémy typu Common Rail pro vznětové motory. Model byl sestaven v simulační prostředí GT-Suite of firmy Gamma Technologies. Dříve vyvinutý model řídícího ventilu vstřikovačebyl začleněn do aktualizovaného modelu vstřikovače pro vstřikovací zařízení Common Rail. Byla též provedena aktualizace modelu řídícího ventilu vstřikovače v návaznosti na vývoj funkčních vzorků vstřikovače Common Rail probíhající v MOTORPAL a.s. Na základě výsledků měření provedených v MOTORPAL a.s. byla provedena základní validace předpovědí matematického modelu vstřikovače ve verzi s kuličkovým řídícím ventilem srovnáním vstříknutých množství paliva v závislosti na tlaku paliva v zásobníku a času sepnutí řídícího elektromagnetu.
Název v anglickém jazyce
*Mathematical model of Common Rail injector
Popis výsledku anglicky
*A comprehensive hydraulic model of a Common Rail injector has been developed using a simulation environment GT-Suite by Gamma Technologies. A previously developed model of an injector control valve has been included in an updated model of a Common Railinjector. The control valve model itself has been updated to include the latest development done by Motorpal a.s. A basic validation of the model has been done based on experiments carried at Motorpal a.s. for the injector with ball control valve in terms of the comparison of the injected amounts in dependency on the solenoid activation time and the rail pressure.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
CR4_PBV_model_v02
Technické parametry
Model pro běh vyžaduje programové prostředí GT-Suite, Gamma Technologies včetně komponenty GT-Fuel verze 6.2. Model je kompatibilní s operačními systémy Windows and Linux.
Ekonomické parametry
Model umožňuje optimalizaci funkce vstřikovače, což může ve výsledku vést k omezení nákladů na experimentální ověřování a optimalizaci funkce vstřikovače; cca 100000,-
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
ČVUT v Praze, FS