Konstrukce řízení letounu UL-39
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213901" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstrukce řízení letounu UL-39
Popis výsledku v původním jazyce
Ve zprávě je nejdříve proveden stručný popis soustavy primárního řízení letounu UL-39, pro něž je následně proveden i opakovaný výpočet jeho zatížení, který byl vyžádán vzhledem k určitým geometrickým změnám v řízení. Postupně je určeno zatížení podélného, směrového a příčného řízení a kontrola sil na řididlech. Navíc je proveden i výpočet zatížení ovládání vyvažovací plošky. Zatížení je stanovováno v souladu se stavebními předpisy UL-2 a LTF-UL. Na závěr zprávy je uvedena hmotnost soustav primárního řízení a poloha těžiště řízení.
Název v anglickém jazyce
A design of control system of UL-39 aircraft
Popis výsledku anglicky
In this report is made a brief description of the primary control system of UL-39 aircraft and its loading. The load is set in accordance to certification specification UL-2 and LTF-UL. A mass and CG position of primary control system are determined at the end of this report .
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI3%2F527" target="_blank" >FR-TI3/527: Ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů