Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza tuhosti sendvičové konstrukce zadní části elektrobusu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00215887" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00215887 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza tuhosti sendvičové konstrukce zadní části elektrobusu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá analýzou tuhosti různých konstrukčních variant zadní části elektrobusu. Jsou zde presentovány výsledky numerické simulace metodou konečných prvků mechanické odezvy konstrukce skeletu elektrobusu na zatížení. Pro definované módy zatíženíbyla numerickým výpočtem určena tuhost stávajícího konstrukčního řešení. Jako další konstrukční varianty byla uvažována řešení s použitím sendvičových dílů. Cílem je úspora hmotnosti při zachování nebo zvětšení tuhosti konstrukce zadní části. Sledovány byly varianty s použitím sendvičových dílů jenom v rámci konstrukce dveří nebo také v rámci celé zadní konstrukční partie při redukci kovových částí.

  • Název v anglickém jazyce

    Stiffness analysis of the sandwich structure of the electrobus back part

  • Popis výsledku anglicky

    The report analyzes the structural stiffness of the various variants of the electrobus back part. There are presented results of numerical simulations using finite element method of the electrobus body mechanical response on the load. For defined load modes there was determined stiffness of the existing structural solution by the numerical calculating. As a further design variants there were assumed solutions using sandwich parts. The aim is to save weight with conservation or enlarge of back part stiffness. There were monitored variants using a sandwich parts in the door structure only and also in the back part with the reduction of metal parts.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA02031296" target="_blank" >TA02031296: VÝZKUM A VÝVOJ LEHKÉ KAROSERIE PRO ELEKTROBUSY</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů