Optimalizace dodaného modelu separátoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00216022" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00216022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace dodaného modelu separátoru
Popis výsledku v původním jazyce
Byl navržen a zkonstruován odlučovač pro použití v sacím traktu spalovacího motoru. Odvod separátu je řešen bočním vývodem. Separátor je optimalizován pro dosažení vysoké účinnosti separace a nízké tlakové ztráty. Separační schopnosti odlučovače byly stanoveny v celém rozsahu provozních režimů.
Název v anglickém jazyce
Separator with side outlet
Popis výsledku anglicky
There was designed and made a separator for intake systems of IC engines. Outlet of separated water is solved through the side wall. Separator is optimized for high separation efficiency and low pressure drop. The separation ability of the separator weredetermined in all operating modes.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
BK - Mechanika tekutin
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
14
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Škoda Auto a.s.
Verze
—