Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of propeller analysis methods and experimental data

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00224748" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00224748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of propeller analysis methods and experimental data

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An analysis of a propeller of known geometry was carried out using three various methods: vortex theory, vortex theory with lifting line correction (VT+LL) and a 3D panel method. Analysis results were compared with experimental data measured in a wind tunnel that was built for the purpose of propeller testing. The comparison indicates that the VT+LL method offers the best propeller efficiency prediction of the presented methods, although the 3D panel method has been used in a simplified way and will befurther improved. The ambition of the work presented is to develop and validate a simple and reliable tool for propeller optimization.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of propeller analysis methods and experimental data

  • Popis výsledku anglicky

    An analysis of a propeller of known geometry was carried out using three various methods: vortex theory, vortex theory with lifting line correction (VT+LL) and a 3D panel method. Analysis results were compared with experimental data measured in a wind tunnel that was built for the purpose of propeller testing. The comparison indicates that the VT+LL method offers the best propeller efficiency prediction of the presented methods, although the 3D panel method has been used in a simplified way and will befurther improved. The ambition of the work presented is to develop and validate a simple and reliable tool for propeller optimization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ENGINEERING MECHANICS 2014

  • ISBN

    978-80-214-4871-1

  • ISSN

    1805-8248

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    172-175

  • Název nakladatele

    Brno University of Technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    12. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku