Zatížení ocasních ploch letounu UL-39 pro Mmax 472,5 kg
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00226602" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00226602 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zatížení ocasních ploch letounu UL-39 pro Mmax 472,5 kg
Popis výsledku v původním jazyce
Tato zpráva popisuje opakovaný výpočet zatížení ocasních ultralehkého letounu UL-39 podle předpisů UL-2 a LTF-UL. Oproti předchozím výpočtům uvažuje s aktualizovaným hmotovým rozborem a maximální vzletovou hmotností 472,5kg.
Název v anglickém jazyce
Loading of UL-39 airplane tailplanes for Mtow 472.5kg
Popis výsledku anglicky
This report deals with repeated calculation of UL-39 airplane tailplanes loading according to UL-2 and LTF-UL certification specifications. Updated mass analysis and maximum take-off weight of 472,5kg are considered compared to the earlier loading calculations.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI3%2F527" target="_blank" >FR-TI3/527: Ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů