Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Propulzor_v01

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00237224" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00237224 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://mach1.fsik.cvut.cz/sw/Propulzor/Propulzor_v1.htm" target="_blank" >http://mach1.fsik.cvut.cz/sw/Propulzor/Propulzor_v1.htm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Propulzor_v01

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Software propulzor_v01 je určen pro výpočet celkové energetické bilance dmychadlového pohonu pro letoun UL-39. Program je napsán v prostředí MATLAB a umožňuje výpočet pro čtyři různá uspořádání výstupního kanálu dmychadla a tedy i čtyři různá umístění chladiče motoru. Program je založen na zdokonalené a upravené metodě, kterou vyvinul prof. Jerie. Metoda zahrnuje vliv stlačitelnosti a vazkých ztrát. Výpočet umožňuje analýzu vlivu ztrátového tepla z chlazení motoru na tah pohonného systému.

  • Název v anglickém jazyce

    Propulzor_v01

  • Popis výsledku anglicky

    Software Propulzor_v01 is focused on the computation of the total energy bilance of the cold fan propulsion system for UL-39 airplane. It is written in the MATLAB programming environment. The computation can be performed for the four different conceptions of the outlet duct (i.e. four different location of the engine cooler in outlet duct system). The computation is based on the method developed by prof. Jerie. It describes the influence of compressibility and viscous losses. The computation enables the analysis of the influence of the engine waste heat on the thrust of the propulsion system.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04031817" target="_blank" >TA04031817: Zvýšení účinnosti ventilátorového pohonu malého letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ASW/ULT/39/2015

  • Technické parametry

    Program se skládá ze 4 m-souborů a dokumentace ve formátu pdf

  • Ekonomické parametry

    Software umožňuje výrazně zlevnit a zkrátit vývoj ventilátorového pohonu pro sportovní letouny. Použití tohoto softwaru umožnilo výrazné snížení vývojových nákladů v projektu Zvýšení účinnosti ventilátorového pohonu malého letounu, protože nebylo nutné experimentálně ověřovat všechna navržená uspořádání výstupního kanálu, ale bylo možné rovnou vybrat optimální variantu.

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    12000