Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental Tests and FEM Simulations of Flank Breakage on Tooth of Gears with Respect to Different Nitrided Depths

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00237428" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00237428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.732.257" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.732.257</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.732.257" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.732.257</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental Tests and FEM Simulations of Flank Breakage on Tooth of Gears with Respect to Different Nitrided Depths

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the reasons for gear failure - Flank breakage on tooth of spur gears with helical and straight involute gears. Gear flank breakage can be observed on edge zone-hardened gears. The creation of flank and tooth breakage and FEM simulation of flank breakage on tooth are described in this article. In the article are also described and short photo documentation from real load tests on mechanically closed stand for testing of gearing with helical gears and different nitrided depth.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental Tests and FEM Simulations of Flank Breakage on Tooth of Gears with Respect to Different Nitrided Depths

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the reasons for gear failure - Flank breakage on tooth of spur gears with helical and straight involute gears. Gear flank breakage can be observed on edge zone-hardened gears. The creation of flank and tooth breakage and FEM simulation of flank breakage on tooth are described in this article. In the article are also described and short photo documentation from real load tests on mechanically closed stand for testing of gearing with helical gears and different nitrided depth.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F054" target="_blank" >FR-TI4/054: Zvyšování únosnosti ozubení čelního soukolí optimalizací tepelného, chemicko-tepelného a mechanického zpracování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied Methods of the Analysis of Static and Dynamic Loads of Structures and Machines

  • ISBN

    978-3-03835-413-0

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    257-260

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publications Offices LTD

  • Místo vydání

    Zürich

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    2. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku