Doporučení pro optimální uspořádání individuálního pohonu dvojkolí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00239425" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00239425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Doporučení pro optimální uspořádání individuálního pohonu dvojkolí
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva dokumentuje rozsáhlou rešerši používaný konstrukčních řešení individuálního pohonu dvojkolí u moderních kolejových vozidel. Dokumentuje výsledky modelování výskytu torzních kmitů v pohonu. Předkládá konstrukční doporučení pro návrh optimálního uspořádání individuálního pohonu dvojkolí.
Název v anglickém jazyce
The Recommendations for Optimum Arrangement of Individual Drive of Wheelset
Popis výsledku anglicky
Research report documents the extensive research of designs used of individual drive of axles or wheelset in modern railway vehicles. Documents the results of modeling the occurrence of torsional vibrations in the drive. Presents recommendations for the design of an optimal arrangement of drive for individual drive wheelset.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
60
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Centrum kompetence drážních vozidel - CKDV
Verze
—