Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of the Bus Sandwich Roof Experimental and Numerical Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00239468" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00239468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.732.211" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.732.211</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.732.211" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.732.211</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of the Bus Sandwich Roof Experimental and Numerical Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the design verification process of a new bus roof. The aim was to obtain a roof with comparable or better mechanical properties and likely dropped weight. The sandwich roof is developed in the framework of the project when properties matching real roof were compared to test samples. Different core materials and faces have been investigated. The experimental results serve to verify the suitability of the proposed FEM modelling for the future use on global structure roof numerical model.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of the Bus Sandwich Roof Experimental and Numerical Approach

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the design verification process of a new bus roof. The aim was to obtain a roof with comparable or better mechanical properties and likely dropped weight. The sandwich roof is developed in the framework of the project when properties matching real roof were compared to test samples. Different core materials and faces have been investigated. The experimental results serve to verify the suitability of the proposed FEM modelling for the future use on global structure roof numerical model.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JI - Kompositní materiály

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F349" target="_blank" >FR-TI4/349: VÝZKUM A VÝVOJ SKELETU AUTOBUSU Z NEKONVENČNÍCH MATERIÁLŮ</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied Methods of the Analysis of Static and Dynamic Loads of Structures and Machines

  • ISBN

    978-3-03835-413-0

  • ISSN

    1022-6680

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    211-214

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publications Ltd.

  • Místo vydání

    Pfaffikon

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    2. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku