Comparison of different simulation approaches of turbulence modeling
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00307789" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00307789 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2016/FIRE_SteadyFlow.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2016/FIRE_SteadyFlow.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparison of different simulation approaches of turbulence modeling
Popis výsledku v původním jazyce
Main focus was steady flow test bench modeling while applying different approaches to turbulence modeling (LES, PANS, RANS) for the case of exhaust port flow (SKODA 1.6MPI). Intake port flow was performed for the case of 3-channel cylinder head of AVL SCRE engine.
Název v anglickém jazyce
Comparison of different simulation approaches of turbulence modeling
Popis výsledku anglicky
Main focus was steady flow test bench modeling while applying different approaches to turbulence modeling (LES, PANS, RANS) for the case of exhaust port flow (SKODA 1.6MPI). Intake port flow was performed for the case of 3-channel cylinder head of AVL SCRE engine.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
BJ - Termodynamika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
FIRE_SteadyFlow
Technické parametry
Rozsáhlá databáze výsledků 3-D CFD LES simulací. Databáze je tvořena výstupními soubory programu AVL FIRE (obecný 3-D CFD nástroj; Linux/Windows). Byla propočtena celá řada kombinací různých modelů turbulence, různých výpočetních sítí, různých numerických nastavení modelu a také různých kombinací sacích kanálů (AVL SCRE: 3-kanálová hlava se 2 sacími ventily). Statistické zpracování vybraných integrálních/lokálních vlastností pak bylo provedeno v programu MS Excel.
Ekonomické parametry
250000
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
centrum vozidel udržitelné mobility Josefa Božka