Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití geometrických programů ve výuce matematiky, demonstrované na pracích Leonarda da Vinci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00312117" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00312117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití geometrických programů ve výuce matematiky, demonstrované na pracích Leonarda da Vinci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá možnou aplikací grafického programu GeoGebra ve výuce, zejména v hodinách matematiky. Jsou zde uvedena možná využití programu v tématu Kuželosečky. Dále je aplikování programu názorně ukázáno na rekonstrukcích obrázků v bakalářské práci o Leonardu da Vinci.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of geometric programs in teaching of maths, demonstrated on Leonardo da Vinci's works

  • Popis výsledku anglicky

    The use of geometric programs in teaching mathematics demonstrated on Leonardo da Vinci’s work. The article focuses on a possible application of graphical program GeoGebra in teaching, mainly in mathematics lessons. Possible uses of the program for the topic of conics are given and illustrated on reconstructions of pictures made in a bachelor work about Leonardo da Vinci.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10101 - Pure mathematics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    114-123

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus