Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspects for Velocity Profile Optimization for Fleet Operated Vehicles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00321024" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00321024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.springer.com/de/book/9783319531649#aboutBook" target="_blank" >http://www.springer.com/de/book/9783319531649#aboutBook</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-53165-6_1" target="_blank" >10.1007/978-3-319-53165-6_1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Aspects for Velocity Profile Optimization for Fleet Operated Vehicles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The cloud connecting individual commercial vehicles in the fleet provides both information resources and computational power to find optimal path for given route. As the fleet operation is usually based on repeated routes, the pre-optimized paths can be downloaded into vehicle on-board computer. This information is presented to the driver so he can maintain the optimized velocity course which saves the energy and thus extends the range.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects for Velocity Profile Optimization for Fleet Operated Vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    The cloud connecting individual commercial vehicles in the fleet provides both information resources and computational power to find optimal path for given route. As the fleet operation is usually based on repeated routes, the pre-optimized paths can be downloaded into vehicle on-board computer. This information is presented to the driver so he can maintain the optimized velocity course which saves the energy and thus extends the range.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Comprehensive Energy Management – Eco Routing & Velocity Profiles

  • ISBN

    978-3-319-53165-6

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    1-18

  • Počet stran knihy

    99

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Basel

  • Kód UT WoS kapitoly