Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace torzního kmitání částečně odpruženého pohonu vozu metra s buzením od svislých nerovností koleje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00326633" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00326633 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace torzního kmitání částečně odpruženého pohonu vozu metra s buzením od svislých nerovností koleje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná zpráva obsahuje výsledky výpočtů realizovaných s pomocí výpočetního modelu (softwaru) částečně odpruženého pohonu dvojkolí. Tento individuální pohon s technickými parametry pro vozy je instalován v jednonápravovém trakčním podvozku kladkového standu ZČU Plzeň, který byl vyvíjen v rámci CDKV, pracovního balíčku WP 10. Komplexní dynamický model zahrnuje jak prostorovou tak torzní dynamiku. Zpráva obsahuje výsledky simulací jízdy s trakčním momentem při provozních rychlostech 20 až 90 km/h.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of torsional vibration of the partially sprung drive of the subway car with excitation from the vertical unevenness of the track

  • Popis výsledku anglicky

    The research report contains the results of the calculations realized with the help of a computerized model (software) of a partially sprung wheel drive. This individual drive with the technical parameters for the units metro is installed in the single-axle traction bogie of the roller stand UWB Pilsner, which was developed within the CDKV, the work package WP 10. The complex dynamic model includes both spatial and torsion dynamics. The report contains the results of simulated of driving with traction moment at operating speeds of 20 to 90 km / h.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů