Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

OPTIMIZATION TOOL FOR HYBRID VEHICLES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00328921" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00328921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    OPTIMIZATION TOOL FOR HYBRID VEHICLES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes fast model of a parallel hybrid vehicle and optimization algorithm for the best carbon dioxide emissions, which finds the local optimum splitting of power between an engine and a motor/generator. It applies the numerical solution for finding the optimum of energy consumption, described by a regression powertrain efficiency model. It takes into account the efficiency of stored electric energy use in a motor during the relevant rest of trip by iterative way. The model limits number of optimization variables by semi-heuristic algorithm of speed schedule in a route section. Then, the eco-driving optimization can be done by genetic algorithm. Currently, the model describes single-accumulator parallel or serial hybrids including differential power splitter, but it can be extended to all hybrid layouts.

  • Název v anglickém jazyce

    OPTIMIZATION TOOL FOR HYBRID VEHICLES

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes fast model of a parallel hybrid vehicle and optimization algorithm for the best carbon dioxide emissions, which finds the local optimum splitting of power between an engine and a motor/generator. It applies the numerical solution for finding the optimum of energy consumption, described by a regression powertrain efficiency model. It takes into account the efficiency of stored electric energy use in a motor during the relevant rest of trip by iterative way. The model limits number of optimization variables by semi-heuristic algorithm of speed schedule in a route section. Then, the eco-driving optimization can be done by genetic algorithm. Currently, the model describes single-accumulator parallel or serial hybrids including differential power splitter, but it can be extended to all hybrid layouts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Scientific Proceeding KOKA 2018

  • ISBN

    978-80-552-1880-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    4-20

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitrianske Rudno

  • Datum konání akce

    19. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku