Vliv regulace na frekvenční složení fázových proudů a elektromagnetického momentu při simulování napájení asynchronního motoru ze střídače
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00334560" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00334560 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Vliv regulace na frekvenční složení fázových proudů a elektromagnetického momentu při simulování napájení asynchronního motoru ze střídače
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci výzkumu na ČVUT v Praze zaměřeného na přechodové a elektromechanické jevy v pohonných soustavách kolejových vozidel je jako hlavní nástroj tohoto výzkumu používán simulační model. Průběžně dochází k jeho rozvoji tak, aby poskytoval v rámci možností komplexnější a realitě bližší výsledky. Současným zásadním rozšíření simulačního modelu bylo implementování střídače s pulsně-šířkovou modulací pro napájení asynchronního motoru pohánějícího vozidlo. Tento příspěvek prezentuje výsledky simulací zaměřené na rozdíly ve frekvenčním složení elektrických veličin způsobené působením regulace pohonu a jejich souvislosti s chováním mechanické části pohonu.
Název v anglickém jazyce
Vliv regulace na frekvenční složení fázových proudů a elektromagnetického momentu při simulování napájení asynchronního motoru ze střídače
Popis výsledku anglicky
V rámci výzkumu na ČVUT v Praze zaměřeného na přechodové a elektromechanické jevy v pohonných soustavách kolejových vozidel je jako hlavní nástroj tohoto výzkumu používán simulační model. Průběžně dochází k jeho rozvoji tak, aby poskytoval v rámci možností komplexnější a realitě bližší výsledky. Současným zásadním rozšíření simulačního modelu bylo implementování střídače s pulsně-šířkovou modulací pro napájení asynchronního motoru pohánějícího vozidlo. Tento příspěvek prezentuje výsledky simulací zaměřené na rozdíly ve frekvenčním složení elektrických veličin způsobené působením regulace pohonu a jejich souvislosti s chováním mechanické části pohonu.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TN01000026" target="_blank" >TN01000026: Národní centrum kompetence Josefa Božka pro pozemní dopravní prostředky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník prednášok I. - XXIV. Medzinárodná konferencia - Súčasné problémy v koľajových vozidlách
ISBN
978-80-89276-58-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
416
Strana od-do
1-416
Název nakladatele
VTS pri ŽU
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
17. 9. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—