Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh řídicí jednotky paralelního hybridního vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00337692" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00337692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh řídicí jednotky paralelního hybridního vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato diplomová práce v první řadě zpracovává přehled specifických funkcí a možností řízení hybridních vozidel. Následně je v práci navrhnuta heuristická řídicí strategie pro paralelní hybridní vozidla, která využívá sub-optimální numerickou metodu pro výpočet parametru dělení toku výkonu mezi pohonné jednotky. Na jejím základě je v programu Matlab/Simulink vytvořen modulární řídicí algoritmus, který je propojen s modelem vozidla vytvořeným v simulačním prostředí GT-ISE. Nakonec je prezentováno několik testů řídicího algoritmu, které demonstrují úsporu paliva řízených modelů hybridního vozidla ve srovnání se stejnými vozidly vybavenými pouze konvenčním pohonem.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of parallel hybrid electric vehicle control unit design

  • Popis výsledku anglicky

    The thesis compiles the overview of the specific functions and control strategies for hybrid electric vehicles in the first place. After that, the heuristic control strategy for parallel hybrid vehicle is proposed. A control strategy uses additionally sub-optimal numeric control method to calculate power split ratio. Based on the proposed control strategy, the modular control algorithm in Matlab/Simulink is developed and consequently connected to the vehicle model created in GT-ISE environment. At the end of a thesis, several tests are presented. Tests demonstrate fuel consumption reduction of controlled hybrid electric vehicle models in compare to similar vehicles equipped only with conventional powertrain.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů