Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozbor zatížení křídla letounu JA-400

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00340737" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00340737 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozbor zatížení křídla letounu JA-400

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá rozborem zatížení křídla letounu JA-400 podle předpisů UL-2 1/2019 v porovnání s provedenými pevnostními zkouškami křídla letounu JA-600 ve verzi LSA podle předpisu ASTM F2245, respektive konstrukčně shodným křídlem pro zkoušky letounu MARABU. Křídla těchto letounů mají shodné základní konstrukční uspořádání a liší se pouze v konstrukci klapky, křidélka a koncových oblouků. Cílem zprávy je prokázat, že provedené zkouška křídla letounu JA-600 LSA, respektive MARABU dosaženými hodnotami pokryjí i předpokládané zatížení pro křídlo JA-400 dle předpisů UL2 1/2019. Rozbor je doplněn o pevnostní kontrolu zadního závěsu křídla z důvodu většího zatížení od tečného momentu.

  • Název v anglickém jazyce

    JA-400 Aircraft Wing Load Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with JA-400 aircraft wing load analysis according to the UL-2 1/2019 standards compared to the JA-600 aircraft wing strength tests performed in the LSA version according to ASTM F2245, respectively constructionally identical wing for testing MARABU aircraft. The aim of the report is to prove that the JA-600 LSA and MARABU wing tests also cover the expected load for the JA-400 wing according to UL2 1/2019. The analysis is supplemented by a strength analysis of the rear wing hinge due to greater loading from the torque.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů