Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výstupní kanál OCHv02

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00347789" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00347789 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výstupní kanál OCHv02

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Funkční vzorek, výstupní kanál, představuje jednu z hlavních částí proudovodu pohonu letounu UL-39 Albi II. Vzorek vznikl v rámci projektu FV40263 "Vývoj vysoce výkonné pohonné jednotky elektrických dmychadel pro letecký průmysl". Tento vzorek slouží k ověření jeho funkčnosti a technologičnosti výroby. Výstupní kanál propulsoru je umístěn za rotorem a je podélně rozdělen do dvou větví. Část vzduchu teče přímo přes hlavní část výstupního kanálu do trysky nalézající se na konci celého pohonu a část je vedena spodním obtokem přes výměník kapalinového chladiče motoru. Obě větve výstupního kanálu se následně opět spojují před výstupní tryskou. Nová verze kanálu v sobě zahrnuje komplexní přístup návrhu se snížením ztrát v návrhovém režimu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Outlet Channel OCHv02

  • Popis výsledku anglicky

    The functional sample, the outlut channel, represents one of the main parts of the propulsion of the UL-39 Albi II. The sample was developed within project FV40263 "Vývoj vysoce výkonné pohonné jednotky elektrických dmychadel pro letecký průmysl". This sample is used to verify the functionality of technological and production. The outlet channel is located behind the rotor and is longitudinally divided into two branches. A portion of the air flows directly through the main part of the outlet channel to the nozzle located at the end of the drive, and another portion of the air is streamed through the bottom bypass through the radiator of the engine. The two branches of the outlet channel are then reconnected before the output nozzle. The new version of the channel includes a comprehensive design approach with loss reduction in design mode.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV40263" target="_blank" >FV40263: Vývoj vysoce výkonné pohonné jednotky elektrických dmychadel pro letecký průmysl</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů