Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyhodnocení různých metody řízení asynchronního motoru pro aplikace v trakčním systému lokomotivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F21%3A00351639" target="_blank" >RIV/68407700:21220/21:00351639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://stc.fs.cvut.cz/bin/st2/user" target="_blank" >https://stc.fs.cvut.cz/bin/st2/user</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyhodnocení různých metody řízení asynchronního motoru pro aplikace v trakčním systému lokomotivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Používané metody implementované pro řízení točivého momentu asynchronních motoru v pohonech železničních dvojkolí se liší v přesnosti, složitosti a rychlosti odezvy. V příspěvku je provedeno hodnocení nejběžnějších metod řízení asynchronního motoru, jako jsou přístupy známé pod anglickými zkratkami FOC (Field Oriented Control), DTC (Direct Torque Control), MPC (Model Predictive Control). Výsledky této analýzy mají za účel podpořit výběr nejvhodnější strategie řízení železničních dvojkolí pro dosažení optimálních skluzových podmínek.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of different asynchronous motor control strategies for locomotive traction system applications

  • Popis výsledku anglicky

    The strategies implemented for asynchronous motor torque control used in rail wheelset systems vary in accuracy, complexity, and response speed. In this paper, we conducted an evaluation for the most common asynchronous motor control methods like the field-oriented control (FOC), the direct torque control (DTC), and the model predictive control (MPC). The results of this study assist in selecting the most appropriate control strategy for a railway drive taking into account the use in optimizing slip conditions.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů