Zadní část trupu letounu UL-39 Albi II pro pevnostní zkoušky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F21%3A00354267" target="_blank" >RIV/68407700:21220/21:00354267 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zadní část trupu letounu UL-39 Albi II pro pevnostní zkoušky
Popis výsledku v původním jazyce
Funkční vzorek zadní části trupu representuje kompletní nosnou strukturu konstrukce zadní části trupu včetně technologie jeho výroby. Funkční vzorek je určený pro ověření funkčnosti a statické pevnostní zkoušky.
Název v anglickém jazyce
The UL-39 Albi II aircraft fuselage rear part for load tests
Popis výsledku anglicky
The functional sample of fuselage rear part represents the complete structure of the rear part of fuselage including the technology of its production. The functional sample is intended for verification of functionality and for static strength test.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
—
OECD FORD obor
20304 - Aerospace engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FV10569" target="_blank" >FV10569: Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
FVZ/ULT/51/2021
Číselná identifikace
y220-000-00_00
Technické parametry
Základní konstrukce zadní části trupu je tvořena sendvičovou skořepinou z uhlíkového kompozitu s pěnovou výztuží, nosnými přepážkami, výztužnými rámy a žebry. Zadní, odnímatelná, část trupu začíná zesílenou připojovací přepážkou č. 5b. Integrální součástí konstrukce zadní částí trupu je i výstupní kanál s chladícím obtokem, v němž je umístěn chladič chladicí kapaliny. Vnitřní konstrukce je tvořena výztužnými přepážkami. Nedílnou součástí skořepiny zadní části trupu je kýlová plocha a centroplán VOP. Podíl na vlastnictví výsledku je upraven smlouvou o využití výsledků z projektu FV10569. Podíl účastníků projeku na tomto výsledku je: 10 % Zall Jihlavan Airplanes, s.r.o., 50 % ČVUT v Praze, 40 % LA Composite.
Ekonomické parametry
Ekonomický přínos tohoto výsledku bude pro hlavního příjemce (Zall Jihlavan Airplanes, s.r.o.) vyplývat z prodeje letounu. Pro spolupříjemce (ČVUT v Praze a LA Composite) bude ekonomický přínos vyplývat z procentuálního podílu z prodeje letounů daného smlouvou o využití výsledku.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
ústav letadlové techniky
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
V - Výsledek je využíván vlastníkem
Požadavek na licenční poplatek
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—