Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03102227" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03102227 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Surface Models of Tube Trees

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A new method for generating surfaces of branching tubular structures with given centerlines and radii. As the centerlines are not straight lines, the cross-sections are not parallel and well-known algorithms for surface tiling from parallel cross-sections cannot be used. The proposed method tiles non-parallel circular cross-sections and constructs a topologically-correct surface mesh. The method is not artifact-free, but it is fast and simple. The surface mesh serves as a data representation of a vesseltree suitable for real-time Virtual Reality operation planning and operation support within a medical application. Proposed method extracts a "classical" polygonal representation, which can be used in common surface-oriented graphic accelerators.

  • Název v anglickém jazyce

    Surface Models of Tube Trees

  • Popis výsledku anglicky

    A new method for generating surfaces of branching tubular structures with given centerlines and radii. As the centerlines are not straight lines, the cross-sections are not parallel and well-known algorithms for surface tiling from parallel cross-sections cannot be used. The proposed method tiles non-parallel circular cross-sections and constructs a topologically-correct surface mesh. The method is not artifact-free, but it is fast and simple. The surface mesh serves as a data representation of a vesseltree suitable for real-time Virtual Reality operation planning and operation support within a medical application. Proposed method extracts a "classical" polygonal representation, which can be used in common surface-oriented graphic accelerators.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Computer Graphics International (CGI'04)

  • ISBN

    0-7695-2171-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    70-77

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Los Alamitos

  • Místo konání akce

    Hersonissos, Crete

  • Datum konání akce

    16. 6. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku