Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F05%3A03113316" target="_blank" >RIV/68407700:21230/05:03113316 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvýšení efektivity e-learningu využitím individuálního přizpůsobení systému studentovi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Principem technologie adaptivních hypermédií je přizpůsobení výstupu systému konkrétnímu uživateli. Tato inovativní technologie má aplikace v různých oblastech počítačových systémů. Jednou z nejvýznamnějších oblastí je E-learning, kde vhodná adaptace výukového dokumentu může zvýšit efektivitu elektronického distančního vzdělávání. Článek se zabývá konkrétními ukázkami možností adaptace výukového hypermédia podle stavu znalostí nebo individuálních preferencí studenta. Dále je představen princip a tématametodiky ASIM, která je vyvíjena jako základ efektivní implementace adaptivních E-learningových aplikací, dostupné širší vývojářské a pedagogické komunitě.

  • Název v anglickém jazyce

    Improvement of E-learning Effectiveness via Adaptation in Accord to Student's Caharcteristics

  • Popis výsledku anglicky

    Article deals with particular demonstrations of adaptive elearning hypermedia adaptation in accord to individual student's preferences and characteristics. Further, the principle of ASIM methodology is presented, including particular topics improved by this methodology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005

  • ISBN

    80-7041-595-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    182-188

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    8. 11. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku